کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316478 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا جی‌میل به پایان راه رسیده است؟

در حال حاضر شاهد پیاده‌سازی روندی جالب در پوشش دامنه Google.com هستیم. گوگل نمایش هشدارهایی در جهت مطلع ساختن کاربران از آغاز به کار سرویس "Inbox By Gmail" را آغاز کرده که به عنوان جایگزینی برای حساب جی‌میل این شرکت مدنظر قرارگرفته است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ این پنجره نمایشی، همزمان با ورود کاربر به حسابش ظاهر شده و از او به خاطر امتحان کردن سرویس این‌باکس تشکر می‌کند! در ادامه نیز عنوان شده برای راحتی هر چه بیشتر کاربران، فرایند به‌روزرسانی جی‌میل به‌منظور هدایت کاربران به سرویس جدید برای او پیاده‌سازی شده است. این در حالی است که در قسمت آدرس اینترنتی نیز خبری از ارائه این نسخه آزمایشی در قالب آدرس inbox.google.com نیست و سرویس Inbox حالا در ناحیه Gmail.com مستقر شده است.

خبر خوب برای کاربرانی است که علاقه ندارند سرویس جدید اینباکس، جایگزین جی‌میل شود. این افراد می‌توانند سرویس یادشده را با استفاده از گزینه Turn it Off غیرفعال کنند تا هر دو سرویس به دامنه‌های اختصاصی خود بازگردند. با این توضیحات به‌نظر می‌رسد گوگل پس از آزمایش 14 ماهه این سرویس، نهایتا به این نتیجه رسیده که سرویس اینباکس می‌تواند به عنوان گزینه اصلی، مورد استفاده قرار گیرد و با ادغام کردن این سرویس با آدرس Gmail.com در واقع اینباکس را به عنوان جایگزینی برای جی‌میل و نه سرویسی مستقل، مدنظر قرارگرفته است. 

جابجایی یادشده این پرسش را در ذهن تداعی می‌کند که آیا فرایند پایان بخشیدن به ارائه سرویس جی‌میل آغاز شده است؟ 

به‌نظر می‌رسد گوگل قصد دارد سرویس 11 ساله خود که چیزی در حدود 900 میلیون کاربر دارد را با سرویس جدید اینباکس به‌گونه‌ای جایگزین کند تا امکان بهره‌گیری از طیف وسیع‌تری از قابلیت‌های هوشمند شامل سیستم تشخیص هوشمند تصاویر، بلیط‌ها، یادآورها و موارد دیگر فراهم شود. تمامی موارد یادشده رابطه مستقیمی با هدف گوگل در توسعه فراگیری ماشینی دارند اما پاسخ به این پرسش که چرا قابلیت‌های یادشده در قالب همان سرویس سنتی جی‌میل ظاهر نشده‌اند موردی است که به اظهار نظر دقیق مسئولان و کارشناسان این شرکت نیاز دارد.

این در حالی است که تلاش‌های گوگل در خصوص ادغام قابلیت‌ها و توانایی‌های پیشرفته این شرکت با جی‌میل تاکنون مثمر ثمر نبوده تا کاربران از جی‌میل و سرویس‌های دیگر به عنوان حساب‌های کاربری مستقل استفاده کنند اما حالا به‌نظر می‌رسد گوگل متوجه اشتباه خود شده و در چهارچوب سرویس اینباکس، نیازی به استفاده از حساب کاربری جداگانه نخواهد بود و از همان حساب استاندارد جی‌میل استفاده می‌شود. از سوی دیگر حساب‌های کاربری جی‌میل، قلب تپنده سرویس‌های مهم دیگری از جمله موارد ادغام شده در سیستم‌عامل اندروید هستند و گوگل نمی‌تواند در این خصوص خطر کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29488 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1394/09/20 تعداد مشاهده: 2200
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

حامد 1394/09/20 16:27
با وجود اپلیکیشن ها پیام رسان مقل تلگرام دیگر کسی ایمیل نمی زند.